Westland steekt miljoen in oppoetsen imago

Westland steekt miljoen in oppoetsen imago

Het imago van het Westland staat er beroerd bij. Om daar wat aan te doen, trekt de gemeente nu 1,1 miljoen euro uit om Westland positief op de kaart te zetten. Maar hoe gaan ze dat doen en gaat het ook werken, vraagt Omroep West zich af.

De afgelopen jaren kwam Westland meermaals zeer negatief in het nieuws. Van het smerigste water van Nederland, tot hardnekkig vasthouden aan Zwarte Piet en de spreidingswet niet willen uitvoeren. "En dat moet anders", vindt wethouder Anko Goudswaard. "De merknaam van Westland heeft een flinke impuls nodig. We moeten gaan delen waar we trots op zijn: de innovativiteit van bedrijven en kassen, maar ook de werkmentaliteit die hier heerst. Als er bijvoorbeeld zoiets wordt georganiseerd als de Tour de France Femmes, komt het hele Westland opdraven, dat zijn wij óók."

Lees hier verder

 

Bron: Omroep West

Deel artikel