Proef het eigen karakter van Harmoniz Seeds
Geplaatst op 06 augustus 2024
De nieuwe showroom van ruim 65 vierkante meter is onder andere ingericht met winkeldisplays en laat dagelijks zeker 35 verschillende, smaakvolle eigen rassen in uiteenlopende vormen en keuren zien. De planning is dat de showroom al in augustus in gebruik genomen kan worden. Op dit moment vinden de eerste bezoeken op afspraak al plaats.
Eigenwijs karakter
Bij de ontwikkeling van hun rassen werkt Harmoniz Seeds met eigen genetica die nét iets anders is dan de reguliere rassen qua smaak, vorm en kleur. Dit is een van de kenmerkende factoren van deze groentezaden veredelaar. Daarbij wordt in de markt actief verbinding gevonden met de eindklant en op die manier bewezen smaakvolle rassen in de markt geïntroduceerd. De organisatie van Harmoniz Seeds kenmerkt zich door het laagdrempelige familiegevoel dat er heerst. Er zijn korte lijnen en als groep gaan de 120 collega’s voor elkaar door het vuur om de beleving en smaak te brengen in de paprika, komkommer en tomaat. De onbevangen en enthousiaste kijk naar de markt én naar de natuurlijk uit zich in smaakvolle en goede resultaten.
In september wordt het nieuwe testcentrum van Harmoniz Nederland in Westland geopend. De grote TobrfV resistente beloftes Dulciz Baby (rood) en Dulciz Sol (geel) zullen sensationele smaak geven aan deze opening maar er zullen meer nieuwe rassen gepresenteerd worden. Er zal in de toekomst nog steviger worden ingezet op het verstevigen van de naamsbekendheid van Harmoniz Seeds. Bij de consument zullen de resistente bekende zoete snacktomaten en smaakvolle herkenbare rassen als Dulciz Baby en Dulcuz Sol meer en meer bekend worden.
Daarnaast beschikt Harmoniz Seeds over een groot assortiment voor middle tech en low tech teelten. Deze rassen worden ingezet in Zuid-Europa, Noord-Afrika, Mexico, Midden- Oosten en verder. Al voor het ontstaan van deze rassen wordt met klanten en eindklanten meegedacht over de introductie bij de consument. Dit alles gebeurt uiteindelijk voor een tevreden eindklant en consument. En die belofte smaakt naar meer.
Meer nieuws